Voorjaarsexcursie naar Arcen.

Arcen Parel aan de maas.

Excursie met bezoek aan de prachtige tuinen en het kasteel.
We vertrokken met een redelijk volle bus om 8.45uur bij de schouwburg.
Een fijne dag waar alles mee zat. Prachtig weer, fijne ontvangst met koffie en vlaai in het Koetshuys,
uitstekende gidsen, goede lunch in restaurant Alt Arce en een zeer goed gemutst vrouwengilde.
De tuinen en het kasteel overtroffen onze verwachtingen.
We wandelden door meer dan 15 verschillende thematuinen met elk een eigen sfeer en verrassing.
De dag ging zo snel voorbij dat er dames waren die graag wat langer wilden blijven.
Om 17.30 uur waren we weer terug in Sittard.
Maar we waren het samen eens dat we weer uitkijken naar het volgende uitstapje.
verslag Toos Latour.